Susu vs air kosong

susu
alhamdulillah masih lagi diberikan kesihatan oleh DIA buat masa ini. Aku percaya sekarang byk sangat jenis penyakit yg baru datang melanda kat muka bumi yang penuh dengan perilaku manusia manusia yang lalai untuk mengingati DIA.

Jadi ramai orang cuba untuk menjaga kesihatan masing2. Aku juga amat mementingkan kesihatan tubuh badan (mcm tak tepat je) pasal aku sendiri tak buat senaman.

Insyaallah masih belum terlambat utk aku tanam azam nak buat senaman tahun 2015 ni. Kalau ikutkan sekarang pon dah nak mulakan senaman, tapi luka dalaman pembedahan yang aku buat masih belum sembuh

Entry bebelan kali ni mcm tak ada kaitan dengan title / subjek di atas. Cuma bebelan kosong

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *